top of page

FAQ

  • Wat is de levertijd?
    Gepersonaliseerde items worden tussen de 3-5 werkdagen verstuurd. Niet gepersonaliseerde items worden tussen 1-3 werkdagen verstuurd. Mocht er om wat voor redenen ook niet tijdig geleverd kunnen worden dan stellen wij jou hiervan op de hoogte via de e-mail.
  • Wat is de levertijd buiten Nederland en België?
    Bestel je uit het buitenland dan kan de bezorging langer duren. Dit is afhankelijk van de handelswijze van de door jou gekozen vervoerder. Mocht je order verstuurd moeten worden naar het buitenland neem dan eerst even contact op via de e-mail dalajuntos@gmail.com
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Orders binnen Nederland en België worden gratis verzonden vanaf een bestelwaarde van €49,95. Voor een bestelling onder dat bedrag zijn de kosten voor een pakket €6,95 en voor een brievenbuspakketje €4,25.
  • Welke vervoerder gebruiken jullie voor het verzenden van de orders?
    Wij versturen onze pakketten met POST NL.
  • Wat zijn de verzendkosten voor een pakketje buiten Nederland?
    De verzendkosten verschillen tussen de €4,95 tot en met €24,95. Afhankelijk van waar het pakketje naartoe gestuurd moet worden en de daarbij behorende tarieven van onze vervoerders. De exacte kosten zullen wij via de e-mail met je bespreken. Mail naar dalajuntos@gmail.com
  • Ik heb een product laten personaliseren. Mag ik dit retourneren of ruilen?
    Nee, het is niet mogelijk om jouw gepersonaliseerde item te ruilen of retourneren. Kijk daarom goed of de naam juist is ingevuld en de keuze voor de borduurgarenkleur en lettertype goed hebt ingevuld en doorgegeven.
  • Ik wil mijn bestelling retourneren of ruilen. Hoe doe ik dit?
    De kosten voor het retourneren en ruilen zijn voor jezelf. Je mag zelf de vervoersdienst kiezen. Vul het retourformulier compleet in en geef de reden van retourneren aan. Mocht het gaan om een ruiling dan mag je een nieuwe order plaatsen via de website. Je betaalt dan nog een keer het product maar dan ben je er zeker van dat het artikel nog op voorraad is. Wil je liever dat je ruiling verrekend wordt met je teruggestuurde item? Stuur een e-mail naar dalajuntos@gmail.com. Wij reserveren het artikel en zorgen dat deze naar je toegestuurd wordt als wij het item retour hebben ontvangen.
  • Ik heb een artikel geretourneerd. Hoelang duurt het voor ik mijn geld weer op de rekening ontvang?
    Zodra wij de retournering retour hebben ontvangen zullen wij je retour binnen 5 werkdagen terugbetalen op de rekening.
  • Wat is de retourtermijn?
    Retourneren is binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Ik heb een kapot item ontvangen, wat kan ik doen?
    Wat ontzettend vervelend, wij doen er alles aan om je te helpen. Neem hiervoor contact met ons op door te mailen naar dalajuntos@gmail.com. We zoeken daarna zo snel mogelijk samen naar een oplossing. Vergeet niet om foto’s mee te sturen in de e-mail.
  • Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
    Allereerst wat ontzettend vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem hiervoor contact met ons op door te mailen naar dalajuntos@gmail.com.
  • Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?
    Je kunt je order betalen met iDeal.
  • Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet ontvangen is?
    Uiteraard vinden wij het vervelend dat je, je terugbetaling niet hebt ontvangen. Bij voorbaat excuses hiervoor. In dit soort gevallen adviseren wij je om direct contact op te nemen via de e-mail dalajuntos@gmail.com Wij zullen spoedig het probleem achterhalen en oplossen.
  • Kan ik mijn order nog wijzigen nadat ik hem geplaatst heb?
    Je betaalde order komt direct na het plaatsen van de bestelling terecht in ons systeem. Helaas kunnen we de order dan niet meer wijzigen of annuleren.
  • Ik heb een order kortgeleden geplaatst en zie nu actie of sale. Kan ik nog korting krijgen?
    Het is niet mogelijk om achteraf nog korting toe te passen. De prijzen gelden op het moment van aankoop.
  • Ik twijfel over een lettertype?
    Heb jij vragen over een lettertype? Stuur ons gerust een mail of benader ons via Instagram en wij helpen je verder. Soms kan het al prettig zijn om de gewenste naam visueel te zien in het door jouw gekozen lettertype.
  • Kan ik een accent op een letter laten toevoegen?
    Zeker! Wat je hiervoor moet doen is in de opmerking bij je bestelling het accent op de naam toevoegen.
  • Mijn vraag staat niet tussen de meest gesteld vragen. Wat kan ik doen?
    Je mag een mailtje sturen naar dalajuntos@gmail.com. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen terug te komen op je vraag.
  • Kan ik jullie telefonisch bereiken?
    Je mag via de e-mail dalajuntos@gmail.com een terugbelverzoek aanvragen. Omdat wij een kleine startende onderneming zijn, zijn wij telefonisch niet goed bereikbaar. Wij willen graag je vraag telefonisch afhandelen als je dat prettig vind. Stuur daarom een e-mail en wij bellen je terug.
Kapot of verkeerd produt
Ruilen en retourneren
verzendin en levering
bottom of page